Daisypath Anniversary tickers

Sunday 25 September 2011

Nota Buat Kalian~

It's been a long time ..macam macam cerita suka duka dilalui..
Kadangkala aku terfikir adakah aku membuat keputusan yang tepat atau tidak...ahhh abaikan apa saja yang orang ingin katakan asalkan aku rasa gembira dan bahagia..Kadang kala orang di luar tak punya masa untuk mendalami perasaan kita...cuma yang pasti, mereka punya masa untuk membuat andaian tentang kita..betul kan?

Hmmm..hampir penat aku memikirkan tentang orang..yaa..adakah mereka canggung berada di sekelilingku...adakah mereka gembira...sedih...aku x punya kuasa psikik untuk membaca fikiran..hmm...mungkin sedikit kebolehan membaca riak muka...tapi x semua dapat aku teka..

Apa yang kuharapkan...dalam mengharungi hidup ini..harap kalian berbahagia..nyahkan perasangka buruk..lupakan sengketa..fikirkan yang positif..yang pasti..eratkan talian yang ada..pertalian saudara,keluarga..rakan..kerna tanpa mereka kita keseorangan umpama mayat hidup yg sepi.. (-_-*)


Regards, 
Rinko
 

No comments:

Post a Comment